Veelgestelde vragen


CONTACT

Hoe kan ik Atelier Ka-Tee bereiken?

Je kan ons per e-mail op info@atelierkatee.be of per post op het volgende adres:

Atelier Ka-Tee            OF        Atelier Ka-Tee

Azalealaan 4                          Mellestraat 99

9140 Temse                             9050 Gentbrugge

BESTELLEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Om een bestelling te plaatsen klikt u op de foto van het artikel. U kan het aantal stuks verhogen of verlagen naar wens. Alsook kan u vaak de kleur, grootte... kiezen. Klik vervolgens op de knop ‘in winkelmand’. U kan gerust nog verder winkelen. Wanneer u de bestelling wenst af te ronden klikt u op de winkelmand. Door kan je verder gaan met uw bestelling verder af te ronden.

Verzendkosten worden berekend aan de hand van uw totaal aantal goederen en de door u gekozen verzendmethode. 
Kortingsbonnen kan u hier toevoegen aan de winkelmand. 

U kan er voor kiezen een account aan te maken of steeds opnieuw uw factuurgegevens in te vullen. Deze zijn wel noodzakelijk voor de verdere afhandeling van uw bestelling.  Selecteer vervolgens uw betalingsvoorkeur, keur de Voorwaarden goed en klik op de knop ‘Bestelling plaatsen’ zodat u doorgestuurd wordt naar de betalingspagina van de door u gekozen provider zodat u de betaling kan uitvoeren. 

Nadien mag u van Atelier Ka-Tee een bestelbon per e-mail verwachten. Van zodra de bestelling vertrekt, zal u ook per e-mail verwittigd worden. 

Ik heb geen bestelbon ontvangen?

Zodra de bestelling bevestigd is, wordt er automatisch een bevestigingsmail verstuurd. Als u deze niet binnen de 24 uur ontvangen heeft, gelieve uw spam te controleren. Mogelijk is onze bevestiging hierin terecht gekomen. Zo niet, neem gerust contact met ons op via het contactformulier. Vermeld zeker de dag (eventueel het uur) van bestelling alsook een korte omschrijving van de artikelen. Wij kijken dit graag voor u na.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Bestellingen kunnen enkel plaatsvinden via de webshop.

Kan ik nog iets toevoegen/wijzigen aan mijn bestelling?

Van zodra de bestelling geplaatst is, kan u jammer genoeg geen enkele wijziging meer aanbrengen.
U kan wel altijd een nieuwe bestelling plaatsen.

Ik ben mijn kortingscode vergeten toe te voegen?

Van zodra de bestelling geplaatst is, kan u jammer genoeg geen enkele wijziging meer aanbrengen.
U kan wel altijd een nieuwe bestelling plaatsen en op dat moment uw kortingscode gebruiken zolang deze geldig is.

Een artikel dat vorige keer besteld werd, kan ik niet meer terugvinden.

Wanneer het artikel niet meer op de website staat is het tijdelijk niet meer beschikbaar of misschien uit assortiment. Stuur gerust een mailtje naar  info@atelierkatee.be met de vermelding van het artikel dat u besteld had of wenst en wij bekijken graag wat de mogelijkheden zijn.

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?

Wij werken samen met de betalingsprovider Mollie om uw betaling snel en veilig te kunnen verrichten. U kan uw bestelling betalen met Paypal, Bancontact/Mistercash, iDEAL, Creditcard of ApplePay.

Kan ik de goederen achteraf betalen wanneer ik ze kom ophalen?

U kan ervoor kiezen te betalen bij afhaling.

Afhalen is enkel mogelijk in Temse. U kan dan betalen met Payconic of Bancontact App. (Gelieve niet cash te betalen)

Afhalen van de goederen kan alleen op afspraak. Hiervoor kan u een mail te sturen naar info@atelierkatee.be of via het contactformulier. 

VERZENDEN

Krijg ik nog een bericht wanneer de bestelling vertrekt?

Ja, u krijgt van ons nog een bericht van zodra de bestelling vertrokken is. 

Heb je gekozen voor een postpakket dan krijgt u automatisch ook een mail met een Track and Trace nummer. 

Is de prijs inclusief verzendkosten?

Verzendkosten worden automatisch berekend naargelang uw keuze. 

Wat zijn de verzendingskosten?

De verzendingskosten zijn afhankelijk van het verzendadres. 

België brievenbuspost €3,50

Nederland brievenbuspost €5,95

Nederland postpakket €7,95

 

Gratis afhalen mogelijk in Temse

KLACHTEN

Hoe meld ik een klacht?

Heeft u een klacht in verband met onze website, de betalingsmogelijkheden, de levering of de goederen, gelieve deze te melden via het contactformulier. We bekijken uw klacht ernstig en zoeken zo snel mogelijk naar een gepaste oplossing.

RETOURNEREN

Hoe retourneer ik mijn artikel?

De klant heeft het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 kalenderdagen na de dag  waarop de klant of een door de klant aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het eerste goed fysiek in bezit krijgt. De klant moet zijn mededeling betreffende zijn uitoefening van het herroepingsrecht verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. 

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet de klant dit binnen bovenstaande termijn schriftelijk melden via een ondubbelzinnige verklaring aan Atelier Ka-Tee. Dit kan per post aan Atelier Ka-Tee, Azalealaan 4, 9140 Temse, België of per e-mail aan info@atelierkatee.be. De klant kan hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier herroepingsrecht voor herroeping, maar is hiertoe niet verplicht. 

De klant moet de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 kalenderdagen na de dag waarop hij zijn beslissing om de overeenkomst te herroepen aan Atelier Ka-Tee heeft meegedeeld, terugzenden of overhandigen aan Atelier Ka-Tee. De klant is op tijd als hij de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 kalenderdagen is verstreken.

Moet ik betalen bij het retourneren?

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor rekening van de klant. Niet voldoende gefranceerde zendingen worden niet aangenomen. Enkel artikelen die zich in de originele verpakking bevinden, samen met alle toebehoren en factuur of aankoopbewijs kunnen worden teruggenomen. 

De klant kan een retour ook op afspraak afgeven in het atelier van Atelier Ka-Tee Deze afspraak kan u via het webformulier of per mail bekomen. Pas nadat u een bevestiging met afgesproken dag en uur heeft ontvangen is deze afspraak definitief.

Hoe snel volgt de terugbetaling op mijn retour?

Indien de klant de overeenkomst herroept, zal Atelier Ka-Tee de ontvangen betaling, inclusief de standaard leveringskost, aan de klant terugbetalen binnen maximum 14 kalenderdagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van de beslissing van de klant om de overeenkomst te herroepen. Atelier Ka-Tee behoudt het recht te wachten met de terugbetaling totdat ze alle goederen teruggekregen heeft. Afhankelijk van het ontvangst van de retourgoederen kan deze betalingstermijn enkele dagen uitlopen.

Eventuele extra kosten ten gevolge van de keuze van de klant voor een andere wijze van levering dan de door Atelier-Katee geboden goedkoopste standaard levering worden niet terugbetaald.

Atelier Ka-Tee betaalt de klant terug per overschrijving naar het opgegeven rekeningnummer. 

Wanneer is het herroepingsrecht niet van toepassing?

Het herroepingsrecht is niet van toepassing indien:

  • er schade is aan de goederen of de goederen niet meer in originele staat kunnen verzonden worden
  • de goederen op maat van de klant werden gepersonaliseerd en niet meer kunnen doorverkocht worden aan derden.

GARANTIE

Wij bieden u een garantie van 30 dagen vanaf de aankoopdatum. 

De schade of breuk moet met duidelijkheid te wijten zijn aan een niet kwalitatief onderdeel of rechtstreekse fout binnen het artikel.

Duidelijke slijtage of schade door vallen, schuren, wrijvingen... vallen niet onder de garantie.

Wij beoordelen dit wanneer het artikel bij ons toekomt en zullen je hiervan via mail op de hoogte stellen.

Retourkosten zijn voor de klant. Eventuele herstellingen en de nieuwe verzending vallen onder de service van Atelier Ka-tee. 

Nadat de garantietermijn is verstreken, voeren wij zeker nog herstellingen uit ( (indien mogelijk) maar hiervoor zal dan de nodige kostprijs worden aangerekend.

Dit eerst in overleg met de klant.

TECHNISCH

Wat is Silver Plated?

Zilver is een scheikundig element. Het is een zilverkleurig overgangsmetaal. De glans van zilver maakt het een gewild metaal voor sieraden. Silver Plated betekent dat het onderdeel overtrokken (gecoat) is met een dun laagje zilver door middel van electroplating (dit is een galvaniseringsproces). Electroplating is het afzetten van stoffen onder invloed van elektriciteit. Silver Plating zorgt voor een mooie, witte glans. Op den duur kan het laagje er wel af slijten omdat het slechts een dun laagje betreft.

Wat is roestvrijstaal?

Roestvast of roestvrij staal, ook rvs of inox genoemd, is een verzamelnaam voor een aantal legeringen van hoofdzakelijk ijzer, chroom, nikkel en koolstof. Om van roestvast staal te kunnen spreken, is minimaal 11 tot 12% chroom en maximaal 1,2% koolstof nodig.

Sieraden van roestvrijstaal verkleuren niet. Deze sieraden verkleuren zelfs niet als ze in contact komen met water. Je kunt dus gewoon douchen met deze roestvrijstalen sieraden en je kunt er mee zwemmen. Zo gaan je sieraden jaren lang mee en blijven je sieraden mooi!

Bovendien is RVS een hypoallergeen metaal en de kans op reactie miniem.